So službou telemedicína sa môžu klienti AXA kedykoľvek poradiť s lekárom na telefóne


			So službou telemedicína sa môžu klienti AXA kedykoľvek poradiť s lekárom na telefóne

Skupina AXA Slovensko a Česká republika otvára pre svojich klientov novú možnosť neobmedzene telefonicky konzultovať svoj aktuálny zdravotný stav či zdravotný problém svojich blízkych.

AXA rozšírila svoju zdravotnú asistenčnú službu o bezplatnú službu Telemedicína, ktorú môžu bezplatne využívať taktiež používatelia aplikácie AXA Health Keeper.

Súčasní aj noví klienti skupiny AXA Slovensko a Česká republika s platnou zmluvou rizikového životného poistenia môžu využívať novú bezplatnú asistenčnú službu Telemedicína. Služba je dostupná nielen klientom, ale aj registrovaným používateľom aplikácie AXA Health Keeper 24 hodín denne, 7 dní v týždni vrátane víkendov a sviatkov, a to aj zo zahraničia.

V prípade, že sa u klienta či jeho rodinného príslušníka objaví zdravotný problém, má možnosť sa kedykoľvek a úplne zadarmo telefonicky obrátiť na asistenčnú linku Telemedicína. Asistenčná spoločnosť potom na základe príznakov popísaných telefonicky odporučí vhodného lekára, s ktorým poisteného telefonicky spojí. Lekár s poisteným skonzultuje jeho problém a vydá konkrétne odporúčanie či návrh na ďalší postup.

„Chceme byť pre našich klientov partnermi na každodennej báze, preto veríme, že táto nová bezplatná služba pre nich bude užitočná. Občas si môžeme zabudnúť vziať antibiotiká a potrebujeme poradiť, ako ďalej pokračovať v liečbe. Inokedy sa napríklad priťaží babičke a nevieme ako situáciu riešiť alebo nás prekvapia nezvyčajné zdravotné ťažkosti. Ide o situácie, s ktorými sa môže stretnúť každý z nás a vtedy by sme určite ocenili rýchlu radu odborníka cez telefón. Najmä uprostred noci alebo počas štátneho sviatku,“  hovorí Ondřej Vích, Digital strategy leader skupiny AXA Česká republika a Slovensko.

Služba Telemedicína v žiadnom prípade nenahrádza službu rýchlej lekárskej pomoci a nie je teda určená na riešenie vážnych stavov, ktoré môžu ohroziť život, ako je napríklad silné krvácanie alebo kolapsové stavy. Má tiež obmedzené možnosti v situáciách, keď je pre odporúčanie liečby nutné ďalšie fyzické vyšetrenie, röntgen a pod., typický príklad v prípade zlomenín. Zo zákonných dôvodov asistenčná služba nemôže poskytnúť lieky na predpis.

„Vo vážnych prípadoch je vždy nutné vyhľadať lekársku pomoc alebo volať záchrannú službu. Telemedicína rieši skôr situácie z bežného života, keď si nie sme istí, či je potrebná návšteva lekára alebo keď lekára nemôžeme navštíviť osobne. Pomocou vhodne formulovaných otázok odborník na telefóne odporučí volajúcemu ďalší postup,“ dodáva Ondřej Vích.

Službu Telemedicína môžu využiť všetky poistené osoby uvedené na poistnej zmluve o životnom poistení vrátane ich rodinných príslušníkov, ktorí s poisteným žijú v spoločnej domácnosti, najmä deti, manžel a manželka či partner alebo rodičia. Na službu majú klienti nárok bez akýchkoľvek dodatkov a úprav. Podmienky služby Telemedicína sú uvedené vo verejnom prísľube, ktorý je k dispozícii na webovej stránke axa.sk.

Služba Telemedicína je súčasne zadarmo dostupná taktiež všetkým používateľom aplikácieAXA Health Keeper bez ohľadu na to, či sú klientmi poisťovne alebo nie. Podmienky služby sú uvedené priamo v aplikácii v sekcii „Vaše výhody“, dostupné po registrácii a prihlásení.

AXA Health Keeperje nová preventívna a edukatívna platforma, ktorej cieľom je motivovať širokú verejnosť k tomu, aby začala viac premýšľať o svojom zdraví, Kombinuje užitočné funkcie, ktoré používatelia spoločne podporujú na ceste za zdravším životným štýlom. Okrem možnosti pripojenia „smart“ hodiniek a fit náramkov rôznych značiek na meranie športových výkonov ponúka tiež zdravotné testy, osobné výzvy alebo tipy pre zdravší život To všetko na jednom mieste na www.axahealthkeeper.sk.

Zdroj: AXA

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS

Súvisiace články