Garancia likvidácie do 10 dní sa vzťahuje na poistenie nehnuteľností a domácností, havarijné poistenie a cestovné poistenie. Zaručuje, že bude škodová udalosť uzavretá do 10 pracovných dní od jej zdokladovania. V prípade, že Groupama nestihne vybaviť stanovené škody do určenej lehoty, uhradí klientovi polročné poistné.
Promptné riešenie je v Groupame dobrým zvykom. „Od spustenia služby v roku 2015 evidujeme celkovo pri všetkých troch typoch poistenia viac ako 98 % úspešnosť. V roku 2016 sa podarilo uzatvoriť bezmála 75 % škodových udalostí do troch pracovných dní. Takmer 40 % škodových udalostí bolo dokonca uzatvorených do 24 hodín od doručenia posledného dokumentu,“ hovorí Martina Cvachová, hovorkyňa poisťovne Groupama.
Pri 2 % škôd, ktoré sa nepodarilo vybaviť v lehote 10 dní, si Groupama splnila svoje záväzky a vyplatila klientovi polročné poistné. Garanciu získa každý klient automaticky a bezplatne, stačí, ak má v Groupame platné jedno z vyššie uvedených poistení.
Garancia platí v prípade splnenia dvoch nenáročných kritérií. Prvým je, že klient musí nahlásiť škodu na aktuálnom tlačive oznámenia o škodovej udalosti. Zároveň musí byť na tomto tlačive uvedené platné mobilné telefónne číslo, na ktoré bude klientovi odoslaná informačná SMS správa o uzavretí škodovej udalosti.
Komentáre
Pridať komentár