Väčšina opýtaných finančných poradcov (67%) vidí prevažne šance v oblasti digitálnej transformácie obchodného procesu. Rovnaký podiel, teda dve tretiny, hodnotia (veľmi) vysoko potenciál digitálnych produktov a služieb vo finančnej sfére. Šesť z desiatich poradcov vidí najväčšie impulzy digitalizácie predovšetkým v marketingu a v obchode.
Individualizácia a jednoduchosť servisu
Veľmi široko je zakorenená mienku o všestrannosti: až 81% opýtaných poradcov mieni na základe vlastnej skúsenosti, že zákazníci (predovšetkým tí do 30 rokov) požadujú dnes rôzne kanály a cesty ku uzatvorenia poistenia. Tiež individuálne zostavenie produktu hrá veľkú úlohu (60 %), nasledované redukciou doterajšej servisnej komplexity smerom k zjednodušeniu (asi 50 %).
Rozširovanie finančného bohatstva na prvom mieste
Cez 84 % opýtaných finančných poradcov vidí vo výbere odborných pracovných síl do finančných služieb (veľmi) veľkú výzvu pre budúcnosť. Bezmála 80 % respondentov sa domnieva, že hlavným záujmom klientov je dlhodobé rozmnožovanie ich finančných rezerv. Na druhom mieste majú klienti na mysli svoje finančné zabezpečenie na penziu (59 %).
Komentáre
Pridať komentár