Víťaza - Defend Insurance - zvolili odborníci i verejnosť
Superbrands nie je súťaž do ktorej je možné prihlásiť sa, značka musí byť na základe obchodných výsledkov nominovaná. A práve v tom spočíva jej exkluzivita. Hodnotenie a nominácie značiek na ceny prebiehajú na základe identických kritérií dnes už takmer v 90 krajinách sveta, vrátane Česka i Slovenska. Cieľ programu je jasný - zoznámiť jednak odbornú, ale aj širšiu verejnosť, s históriou najpopulárnejších značiek, a to na základe nezávislých preferencií zákazníkov a hodnotenia odbornej poroty, ktorú tvoria najväčší odborníci z oblasti komunikácie, médií, patentov, brandingu, PR a marketingu. Používajú pritom kritériá, ako sú napríklad sila a známosť značky, lojalita zákazníkov, povesť či tradícia.
Skvelý výsledok je tento rok o to pozoruhodnejší, že Defend Insurance Group sa stáva neprehliadnuteľnou a významnou firmou v automobilovom sektore. K jej mimoriadnemu výsledku prispel v posledných rokoch najmä nárast predaja vozidiel, rozvoj predajnej siete Defend a inovatívne riešenia produktov. Za spoločnosť si koncom septembra prevezme slávnostné ocenenie, tzv. Tribute Event, generálny riaditeľ a CEO spoločnosti DEFEND GROUP, Ing. Pavel Vojtek.
“
Len najlepší z najlepších. Po celý rok
Ocenenie SUPERBRANDS je najuznávanejším, celosvetovo fungujúcim programom hodnotenia obchodných značiek, ktorý vznikol pred viac ako pätnástimi rokmi vo Veľkej Británii. Cenu teda každoročne získajú len tí najlepší z najlepších. Tí, ktorí majú vo svojej oblasti výbornú povesť a ktoré zákazníci spájajú s hodnotami a pozitívnymi emóciami. Pečať kvality „SUPERBRANDS" je pre firmu totiž znakom pozitívnej spätnej väzby a silného povedomia o značke v očiach zákazníkov aj odbornej verejnosti. Značka Defend Insurance Group, má možnosť túto pečať aktívne využívať po celý tento rok, rovnako aj ďalšie marketingové nástroje: prieskum trhu, prezentácia v ročenke, mediálnu kampaň, prítomnosť Superbrands TV a účasť na slávnostnom Tribute Evente.
Defend Insurance Group
Komentáre
Pridať komentár