Poisťovníctvo v roku 2014: Poisťovňa Poštovej banky


			Poisťovníctvo v roku 2014: Poisťovňa Poštovej banky
5.2.2014 Rozhovory

Správne riadenie produktového mixu, striktne riadená nákladovosť a zavedenie noviniek. Tieto faktory prispeli podľa Alexandry Pavlovičovej, predsedníčka predstavenstva Poisťovne Poštovej banky k tomu, že sa vlani umiestnila medzi TOP poisťovňami v rebríčku týždenníka Trend. 

 

 

Čo dôležité sa vo vašej poisťovni Poštovej banky udialo vlani? Na čo ste právom hrdí?

V Poisťovni Poštovej banky poskytujeme svojim klientom široké portfólio produktov, ktoré sme v prvej polovici minulého roka doplnili o Detské poistenie pre nezbedníkov a o Cestovné poistenie ONLINE. Oba nové produkty sa zo strany klientov tešia vysokému záujmu. 

Jedným z najvyužívanejších poistení je Poistenie pohrebných nákladov, ktoré slúži na finančné zabezpečenie pozostalých v prípade smrti poisteného. V roku 2013 sme pri tomto produkte zaznamenali rast poistného kmeňa o takmer 40 %. Poisťovňa Poštovej banky svoje produkty aj naďalej  ponúka na vyše 1 500 obchodných miestach na pobočkách Poštovej banky a Slovenskej pošty. Cestovné poistenie môžu záujemcovia uzatvoriť rýchlo a z pohodlia svojho domova ONLINE.

Ako v oblasti poisťovníctva hodnotíte rok 2013? Splnil Vaše očakávania - v čom áno a v čom nie?

Poisťovňa Poštovej banky aj vlani pokračovala v dynamickom raste, pričom oproti roku 2012 vzrástol aj hospodársky výsledok spoločnosti. Tento výsledok odzrkadľuje správne riadenie produktového mixu, striktne riadenú nákladovosť a zavedenie viacerých noviniek. Veľmi motivujúcim je pre nás aj umiestnenie medzi TOP päť poisťovňami na slovenskom trhu v rebríčku týždenníka TREND.

Čo očakávate v roku 2014 a v čom si myslíte, že bude náročný? Čo čaká konkrétne vašu poisťovňu?

V tomto roku sa Poisťovňa Poštovej banky zameria najmä na zjednodušovanie a zefektívňovanie produktov pre klientov. Chceme i naďalej pokračovať v trende rozvoja online poisťovníctva. Zmeny prinesú aj nové produkty životného poistenia, ktoré si budú môcť naši klienti prispôsobiť podľa svojich potrieb a preferencií. Predpokladáme, že tieto snahy prispejú k naplneniu nášho cieľa, ktorým  i naďalej ostáva rast počtu našich klientov, ako aj rast trhového podielu Poisťovne Poštovej banky.

oPoisteni.sk

Zdroj: oPoisteni.sk

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS