Call centrum UNIQA poisťovne predĺžilo úradné hodiny pre klientov


			Call centrum UNIQA poisťovne predĺžilo úradné hodiny pre klientov
20.8.2015 Poistný trh

Letné búrky a pretrvávajúce dažde stále spôsobujú klientom UNIQA poisťovne škody na domoch, domácnostiach či motorových vozidlách. V záujme rýchlejšej pomoci a likvidácie poistných udalostí predĺžila UNIQA poisťovňa úradné hodiny call centra, ktoré je od augusta 2015 klientom k dispozícii v pracovných dňoch od 8.00 hod – 18.00 hod.

Poisťovňa odporúča, aby klienti hlásili všetky poistné udalosti po búrkach čo najskôr.

Môžu tak urobiť:

  • telefonicky od pondelka do piatka v čase od 8:00 hod - 18:00 hod na čísle 0850 111 400
  • kedykoľvek online formulárom (okrem životných a úrazových poistení)
  • e-mailom na adresu cmd@uniqa.sk (okrem životných a úrazových poistení)
  • poštou na adresu: Lazaretská 15, 820 07 Bratislava
  • osobne na našich kontaktných miestach

Tlačivá a postup pre nahlásenie škody nájdu klienti na našej webstránke www.uniqa.sk v kategórii Služby - hlásenie poistných udalostí. Ihneď po nahlásení škody sa UNIQA poisťovňa snaží urobiť všetky potrebné kroky k čo najrýchlejšej likvidácii poistnej udalosti.

Zdroj: Uniqa poisťovna

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS

Súvisiace články