Call centrum, ktoré nezvoní, alebo ako klienti komunikujú

17.1.2018 Poistný trh

Ľudia vo veľkej miere preferujú telefonickú a mailovú komunikáciu. Až 33 percent ľudí sa obracia so svojimi otázkami na poisťovňu prostredníctvom Call centra. 

Pri mailovej komunikácii je toto percento ešte vyššie, tvorí presnú polovicu klientskych žiadostí. Nemalé množstvo reakcií a žiadostí však aj v dnešnej dobe riešia naši klienti prostredníctvom bežnej pošty, takmer 17percent.

Aj pre vysoký dopyt vynovila poisťovňa Grouapama svoje Call centrum, v ktorom síce telefóny nevyzváňajú, no klienti sú aj tak spokojní. Telefónne centrum funguje jednoducho. Operátor prijíma hovor automaticky, keď je voľný. Môže tak klientovi okamžite zodpovedať jeho otázku.

„Skvalitňujeme naše služby aj v detailoch. Klienti sú stále náročnejší a ani jednoduchá dostupnosť informácií na webe nenahradí osobný telefonický kontakt v špecifických situáciách,“ prezradila hovorkyňa poisťovne Groupama, Martina Cvachová.

Medzi najčastejšie otázky patrí napríklad nahlasovanie škodovej udalosti, dopĺňanie dokumentov k poistným udalostiam, zisťovanie stavu poistných udalostí či overovanie platieb. Stovkám klientov poradia operátori denne s rôznymi problémami. Všetko zvládnu v dvoch cudzích jazykoch, okrem slovenčiny totiž hovoria na profesionálnej úrovni aj po anglicky a po maďarsky.

Najviac vyťažené je Call centrum na začiatku týždňa, v pondelky a utorky. Operátori v ňom počas trojmesačnej prevádzky dokázali obslúžiť už viac ako šesť tisíc klientov. 

Zdroj: Groupama

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS