AXA rozumie  klientom. Rozširuje spravovanie zmlúv on-line cez osobný účet Moja AXA


			AXA rozumie  klientom. Rozširuje spravovanie zmlúv on-line cez osobný účet Moja AXA

Vybaviť si úradné záležitosti počas bežného pracovného dňa býva niekedy nadľudský výkon. AXA svojim klientom rozumie.

Po úprave prevádzkových hodín Zákazníckeho servisu počas pracovných dní v čase od 8:00 do 18:00 zavádza nové možnosti pri správe zmlúv prostredníctvom on-line Osobného účtu na stránke www.axa.sk v sekcii Moja AXA.

Klienti tak majú nielen presný prehľad o svojich zmluvách, ale po novom aj možnosť meniť kontaktné alebo osobné údaje, či uskutočniť prestup v rámci dôchodkových fondov.

Kvôli zmene kontaktných údajov, už klienti AXA nemusia chodiť osobne na pobočku, alebo ich aktualizovať pomocou pracovníka v call centre. Zmeny je možné realizovať už aj cez internet pomocou prihlásenia sa do Osobného účtu v časti Moja AXA na stránke spoločnosti.

K plánovaným zmenám im tak stačí zadať iba číslo zmluvy a pridelený PIN kód, ktorý si môžu vygenerovať sami na webovej stránke (ak na zmluve uviedli svoj email a mobilné telefónne číslo) alebo oň požiadať prostredníctvom AXA linky. Po úspešnom prihlásení vedia zrealizovať požadované úpravy.

Našim cieľom je zjednodušiť komunikáciu s klientom a priniesť mu nové, moderné nástroje, ktoré by mu ušetrili čas a zároveň poskytli všetky potrebné informácie k jednotlivým zmluvám a poisteniam, ktoré u nás uzatvoril,“ hovorí Karel Žyla, manažér PR a komunikácie AXA v ČR a SR.

Súčasná generácia klientov AXA stále viac uprednostňuje komunikáciu v on-line prostredí. AXA tieto trendy dlhodobo sleduje, vyhodnocuje a na základe výsledkov vytvára funkčný multikanálový distribučný model, ktorý požiadavky klientov zohľadňuje.

Je len na klientovi, ktorý spôsob komunikácie s našou poisťovňou si vyberie. Všetky distribučné kanály u nás sú prepojené a informácie sú zdieľané,“ vysvetľuje Karel Žyla.

Digitalizácia služieb v poisťovníctve prináša aj ďalšie výhody. Príkladom je elektronické spracovanie zmlúv, ktoré významne sporí náklady na tlač, ale aj archiváciu dokumentov. Zapadá tiež do konceptu spoločenskej zodpovednosti AXA, ktorého neoddeliteľnou súčasťou je ochrana životného prostredia.

V rámci iniciatívy Go Green and Digital AXA svojim klientom ponúkame nielen možnosť prechodu z papierovej komunikácie na digitálnu. Umožňujeme komunikovať on-line prostredníctvom Osobného účtu na www.axa.sk/moja-axa, kde kedykoľvek získajú prehľad o svojich zmluvách či financiách, pri vybraných produktoch môžu s nimi dokonca aktívne narábať a presúvať finančné prostriedky,“ dodáva Karel Žyla.

Zdroj: AXA

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS

Súvisiace články