O umiestnení jednotlivých produktov na slovenskom finančnom trhu rozhodla porota zložená z odborníkov na financie a ekonomických novinárov.
„Ocenenie patrí celému tímu ľudí, ktorí stoja za produktom ActiveLife a podieľajú sa na jeho vývoji. O víťazoch tento rok rozhodovali iba desatiny bodov, z čoho je zrejmé, že ponuka produktov na trhu je veľmi vyrovnaná. Aj naďalej si dávame za cieľ nepoľaviť v inováciách a naše produkty neustále vylepšovať, aby aj naďalej patrili medzi špičku na trhu,“ hovorí Karel Žyla, manažér PR a komunikácie AXA v ČR a SR.
ActiveLife je rizikovým životným poistením, ktoré spĺňa najnáročnejšie požiadavky v oblasti poistnej ochrany a zároveň ponúka jedinečný systém zliav či praktické asistenčné služby. Od svojho uvedenia na trh v roku 2012 sa teší mimoriadnej priazni klientov a sprostredkovateľov.
Poistenie je určené klientom, ktorí sa chcú kvalitným poistením pripraviť na nečakané životné situácie, ale nemajú záujem o spájanie poistenia s investovaním voľných finančných prostriedkov. Ponúka poistnú ochranu pre prípad smrti, chorôb a úrazov, je komplexným riešením poistnej ochrany pre celú rodinu prostredníctvom jednej poistnej zmluvy.
ActiveLife v sebe neobsahuje šetriacu či investičnú zložku a je zameraná na široké krytie rizík chorôb a úrazov (takmer 30 poistení/pripoistení), poskytuje zaujímavý systém zliav a asistenčné služby 24 hodín denne.
Súťaž Fincentrum & TREND Hypotéka roka 2016 zorganizoval týždenník Trend v spolupráci so sprostredkovateľskou spoločnosťou Fincentrum už po tretíkrát. O víťazoch rozhodovala deväťčlenná odborná porota, ktorá vybrala víťazov v deviatich kategóriách: Hypotéka roka, Refinančná hypotéka roka, Stavebné sporenie roka, Poistenie nehnuteľnosti roka, Poistenie hypotéky roka, Banka bez bariér, Bankár roka, Poisťovák roka a Špeciálna cena Trendu za inovatívnosť.
Komentáre
Pridať komentár